Thursday, June 2, 2011

Si Pedro nga Testigo

"Si Pedro nga Testigo"
Mugna ni
Paulina Constancia 2011
(Watercolor nga Lapis sa Papel)

Si Pedro usa ka mag-uuma,
wala pa siya makalugsong sa siyudad,
pero kay siya nakakita sa pagkahitabo sa usa ka krimen,
siya nahimong usa ka testigo.


Mao kini ang estorya ni Pedro nga testigo:

Abogado: Pedro, diin man ka pagkahitabo sa krimen?
Pedro:  didto ako sa kalibangan!

Abogado: Pedro, nag-unsa ka pagkahitabo sa krimen?
Pedro: mangutana pa gyud ka,
ikaw diay, mag-unsa man ka ug muadto ug kalibangan?
Di Malibang! Alang alang mag- Manlaba!

Abogado:
pilosopo kang Pedroha ka, tubag lang sa pangutana.
Pedro, unsa ka kalayo gikan sa krimen?
Pedro: dili ko kahibalo.
Abogado: nganong dili man ka kahibalo kung didto man kaha ka?
Pedro: didto lagi ko, pero wala man intawon ko magdala ug metrosan!!!

Abogado: ikaw gyung Pedroha ka,
hunungi na imong pagkapilosopo,
kay masuko na gyud na ang Senyor Huwes.
tubaga lang ug tarong and akong pangutana.
Pedro: sige basta, ulahi na ne nga pangutana ha,
kay gikapoy na sad ko nimo nga sige ka ug sukit-sukit nako.

Abogado: Pedro, unsang orasa nahitabo ang krimen?
Pedro: unsa!! malibang lang ko, magrelo pa ko,
dili na ko palabot anang iyang mga pangutana Senyor Huwes,uy!!!
nalibang lang ko, mao na hinuon ni akong dangngatan,
maypa ug wala ko nalibang adtong panahuna da!!!

No comments:

Post a Comment