Wednesday, June 1, 2011

Si Dora ug ang Tsokolate

"Si Dora ug ang Tsokolate"
Mugna ni
Paulina Constancia 2011
(Watercolor nga Lapis sa Papel)

Kay nakaila na man ta ni Dora,
dili na siya kinahanglan pang ipa-ila-ila.

Ang iyang Senyora,
kay pwerte man ka tambok.
siya nagpadaot,
pinaagi sa pagkaon ug tsokolate.

Dili siya ordinario nga tsokolate,
imbis nga makatambok,
kini hinuon kay makadaot.

Usa ka buntag,
si Senyora mingtan-aw na pud sa frigerator,
ug nangita sa iyang tsokolate.

Mingsingit na pud siya,
Doooorraaaa,
nganong nawala man ang akong tsokolate???
ako tong gihinay-hinay ug kaon kada adlaw,
unya karon nganong nahurot na man???

Si Dora, sige ug balibad,
pero ang nawong pwerte nga nahiwe
ug gipaningot ug bugbug.

Namakak ka no, Dora?
Nagkatawa nga nangutana ang senyora,
Kay ang imong nawong gikuyawan man ka.
Dili mam uy, wala ko namakak!!!!

Ang tiyan ni Dora kay gabukal-bukal,
madungog gyud nga gaulbo ug garebolusyon ang iyang tiyan,
ug nagdagan-dagan sa banyo ug nagkaigit-igit.

Pag-gawas ni Dora, siya ming-ingngon.
Pasayloa ko Senyora ha,
naputol ang atong estorya...
Kay nagsakit gyud ni akong tiyan,
gabii pa gyud ko ani nag-kaigit,
muniwang man sad ko ani sa akong pag-igit-igit:
Ambot unsa gyud tu akong nakaon!!!!

No comments:

Post a Comment