Tuesday, May 31, 2011

Nganong Gabula ang Kape

"Nganong Gabula and Kape"
Mugna ni
Paulina Constancia 2011
(Watercolor nga Lapis sa Papel)

Diha tuy usa ka amo,
kusog kaayo siya mamalikas,
Paborito niya ang mang-leche
sa iyang katabang.

"Leche kang bayhana ka-
dugay kaayo muabot ang akong kape."
Sa tibuok tuig, mao ra gyuy masulti
sa amo sa iyang katabang.

Pag-abot sa bag-ong tuig,
gipatawag sa amo ang iyang  katabang:
"Inday, mosaad ko kanimo,
nga dili nagyud tikaw balikason o lechehon,
kay magbinuotan na gyud ko."

Nagpasalamat ang katabang ug ming-ingngon:
"Ako pud sir: Musaad pud ko nimo."

Nati-nga ang amo kung unsa kaha
ang isaad sa iyang katabang niya...

Miingon si Inday:
"Kay ikaw sir,
ming saad ka kanako nga dili nako nimo balikason,
Ako pud sir,
Musaad pud ko,
Nga sukad karon pud..."

"Dili na nako luwa-an ang imong kape!!!"

No comments:

Post a Comment