Thursday, June 2, 2011

namadre gyud si juana nga anak ni nang pising

natinuod gyud ang damgo
ni manang pising para kang juana,
pag-edad niya ug disiotso,
nisulod siya pagka-aspirant.

nahimo siyang usa ka alalay,
sa usa ka innocente pud nga madre.

ang ilang trabaho adlaw-adlaw,
kay ang pagpangita ug donasyon,
para magpadanggan sa ilang communidad.
kay daghan sila ug maayo nga projects:
sama sa day care, gulayan, katekismo,
pag-atiman sa tigulang ug masakiton.

usa ka adlaw siya gipatawag sa iyang superyura:

Sr. Juana, ngano man ni nga naning-ngil man ni ang atong silingan,
kay nakautang kuno ka ug tresmil gahapon.
Mao bitaw mader,
ayaw kaguol kay mao ni ang nahitabo:

Diha tuy gwapo nga pari,
nagsanina ug puti,
diri siya kagahapon sa buntag,
ug miingon siya nga:
duna tay naabot nga donation, duha ka kahon nga tambal sa airport,
pero kinahanglan i-process ang papeles,
makabayad ta ug tresmil,
unya kay wala man ka,
nang-ngutang ko sa silingan,
unya nagtaxi mi,
nikuyog ko sa pari sa airport,
pag-abot namo sa airport,
iya kung gipahuwat sa gawas,
kay buotan man kaayo siya,
akong gihatag niya ang tresmil,
kay siya ra daw ang bahala ug lihok sa papeles,
aron dili na ko mahagu.

So, naghulat ko didto sa gawas sa airport tibuok hapon,
nakatulog na lang ko,
hangtud nagabhian nalang ko ug hinulat,
ningpauli na lang ko kay,
ingon man ang pari nga ug magabhian ko ug pinaabot,
pauli na lang daw ko sa kumbento,
kay iya na lang ihatud diri sa ato-a ang mga kahon.

Sige lang mader, kay taod-taod muabot ra to diri ang pari,
Maghulat lang tang duha!!!

No comments:

Post a Comment