Friday, September 30, 2011

Andam si Inocencia nga nanganak

Diha tuy usa ka nars,
ang iyang ngalan kay Inocencia,
nagtrabaho siya sa ospital sa gobierno,
wala siya'y daghang saba,
trabaho lang siya,
walay ikareklamo ang iyang mga kauban.

Pagsugod niya ug trabaho sa ospital,
kay buntis na siya ug usa ka bulan.
Pagka-abot sa iyang tiyan sa siyam ka bulan,
nanganak na siya sa ospital.

Pag-gawas niya sa ospital,
wala gyud siya'y nabayran.

Nahibulong ang iyang mga amiga,
maayo na ba diay ang ospital sa gobierno karon,
nga kumpleto na diay sa gamit unya libre pa gyud.

Mingkatawa pagdako si Inocencia:
"unsay kumpleto gud...
Dili uy!!!"

"Ang ospital sa gobierno,
mao lang gihapon,
walay mga gamit,
unya ug manganak ka,
magdala ka ug imong:
maskara, gunting, betadine,
gauze, tambal, dagum ug hilo,
ug uban pa..

Kabalo na man ko ani,
naa gud ko sa ospital trabaho.
Ang akong gibuhat,
nangandam gyud ko,
samtang gapatak ang mga bulan sa akong tiyan,
Ako pud, ang akong mga kinahanglanon sa pag-panganak,
Ako pug nga GIHINAY-HINAYAN ug KAWAT!!!

Di, Libre ko TANAN!!!

No comments:

Post a Comment